Webshopot indítottunk a borainknak

Édesapám végzettségét tekintve borász, de ez nem csak egy munka neki. Egy hivatás, amit nagy szeretettel űz, nála nincs különbség munka és szabadidő között. Mielőtt édesanyámat megismerte, vásárolt egy apró birtokot Szekszárd mellett, ami amúgy is egy híres borvidék. Beültette szőlővel, és elhatározta, hogy ebből szeretne megélni.

Ahogy egyre jobb lett a termés évről évre, egyre biztosabb megélhetést nyújtottak neki a borok. Folyamatosan képezte magát, fejlesztette a borászatát, és végül megtérült a kemény munka. Meghívást kapott egy környékbeli rangos pezsgő- és borfesztiválra, ahol a saját standjánál kóstolhatták az emberek az italait. A mellette lévő borász a lányával árulta a portékáit, és a fiatalok nagy érdeklődést mutattak egymás iránt. Nos, a többi már történelem. Ez a lány lett az édesanyám, megismerkedésük történetét már számtalanszor hallottam, de mindig elvarázsol.

Az esküvőjük után egyesítették a két borászatot, és egy név alatt működtek tovább. A kibővült szőlőbirtokokkal és a megosztott tudással a sikerük szinte töretlen volt. Mára ez már egy családi vállalkozás, ahol én és a két öcsém is dolgozunk a szüleinkkel együtt. Mivel én mindig törekszem az újításra, feldobtam az ötletet, hogy mi lenne, ha csinálnánk a borászatnak egy webshopot. Ennek számos előnye van. Az embereknek nem kellene személyesen kiutazni a birtokra, ha italt szeretnének venni tőlünk. Jól tudtam, hogy sok ember csupán ezért nem vásárol nálunk, mert Szekszárdtól igen messze található a borászat.

Bár anyukám és apukám szkeptikusok voltak, a két öcsém támogatta a felvetésem, ők is egyetértettek abban, hogy ez jót tenne a fejlődésünknek. De mivel egyikünk sem volt weblapszerkesztő, tudtuk, hogy segítségre van szükségünk. Mivel a kisebbik testvérem általában képben van a legújabb szolgáltatásokkal kapcsolatban, elő is állt a megoldással.

Elmondta, hogy nemrég olvasott egy olyan magyar vállalatról, akiknek az a céljuk, hogy olyan magas minőségű szolgáltatást nyújtsanak a hazai piacon, amely külföldön már régebb óta létezik. Mivel engem is érdekelt a dolog behatóbban, megkérdeztem, hogy mi az oldaluk neve. A https://rackforest.com/szolgaltatasok/tarhely/ weboldalon meg is találtam a választ mindenre, amit tudni szerettem volna. A szüleinknek is előálltunk az ötlettel, hogy jó lenne szakértő segítségét igénybe venni. Ha már belekezdünk valamibe, akkor csináljuk is rendesen!

Ők úgy döntöttek, hogy bíznak bennünk, és így szabad kezet kaptunk a webshoppal kapcsolatos döntések terén. A következő lépés az volt, hogy mi lenne a legmegfelelőbb szolgáltatás számunkra. A felsorolt csomagok közül az SSD Four nevezetűre esett a választásunk. Segítség volt, hogy a csomag megnevezése mellett ott volt az is, hogy mikor ajánlják az adott lehetőséget, milyen feltételek fennállása esetén. Ez a csomag induló webshopoknak, illetve kisvállalkozásoknak lehet ideális néhány bemutatkozó oldallal, illetve levelezési lehetőséggel. Ez nagyjából napi 1000 egyedi látogatóig a megfelelő.

Megvoltunk a kiválasztással, de én kifejeztem az öcsémnek aggályaimat afelé, hogy rendben, ez megvan, de a működtetésben nem vagyunk otthon. Ekkor egy másik fülre kattintott az oldalon belül, és rábökött egy bekezdésre, hogy olvassam el. Azt írták, hogy folyamatos kapcsolattartásban vagy az ügyféllel, így nem kell amiatt aggódni, hogy a csomag kiválasztása után egyedül maradunk.

Nagyon jót tett a webshop a borászatunk forgalmának. Végül a szüleim is beismerték, hogy jó ötlet volt, és nem árt, ha kicsit nyitottabbak lesznek az újítások felé.